След постигането на рекордната 2012 година перспективите на BMW Group за следващите 12 месеца са предпазливо оптимистични въз основа на амбициозните си цели, поставени на фона на непостоянната и трудна икономическа среда. Според Норберт Райтхофер, председател на борда на директорите на BMW AG, целта на компанията е да увеличи единичните си продажби през текущата година и по този начин да постигне нов рекорд в обема на продажбите. С оглед на силното търсене на автомобили с марка BMW баварците ще продължат да инвестират в увеличение на капацитета през 2013 г. Разходите за развитието и разработването на нови технологии и концепции за превозни средства също ще продължи да нараства, като до края на тази година ще видим стартирането на единадесет нови модели, а до края на 2014 г. ще се добавят около 25, като десет от тях ще са изцяло нови. Прогнозите за сегмента на мотоциклетите също са положителни. Обемът на продажбите на мотори с марка BMW през тази година ще бележи ръст благодарение на по-атрактвните модели като R 1200 GS, които от своя страна ще доведат до нарастване на приходите и съответно на печалбата.Сегментът на финансовите услуги също се очаква да се представи силно, като постигне възвръщаемост на най-малко 18% от собствения си капитал. Така наречената „Стратегия Номер Едно” носи голям успех на BMW от 2007 г. насам. Групата е добре подготвена и в състояние да отговори на бъдещите предизвикателства. Печалбата преди облагане с данъци се е удвоила в периода между 2007 и 2012 г. Оперативната печалба в автомобилния сегмет от 10,9% през изминалата година надхвърли целевия таргет между 8 и 10%. За сравнение, същата тази печалба през 2006 г. е на ниво от само 6,4%. Възвращаемостта на собствения капитал на финансовия сегмент на услуги през 2012 г. е 21,2 %. Подобрението в отчетените данни се е отразило благоприятно и в цената на акциите в периода 2007г. - 2012 г., като цената на акция на BMW е повишена с повече от 70%. „Стратегия Номер Едно” на BMW представлява изграждането на иновативни концепции като BMW i3, както и напредък в развитието на технологията EfficientDynamics, намалящa разхода на гориво. От началото на 2013 г. 73 модела на BMW не надвишават 140 г/км CO2. Съответната бройка преди пет години е била 27 модела. Средният разход на гориво при тези модели е съответно – дизел 5л/ 100км и бензин 6,3л/ 100км. BMW ще продължи да прилага стриктно стратегията си до 2020 г., като предвижда ръстеж и печалба. Целта на компанията е, още през 2016 г. да се продават повече от 2 млн. автомобила с марки BMW, MINI и Rolls-Royce.
 
       Geely се отказа от Fisker
      Geely се отказа от Fisker
    
     
       Универсалният играч Volvo FM се поднови
      Универсалният играч Volvo FM се поднови
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   BMW Videos
    BMW Videos   
    

